čtvrtek 13. listopadu 2014

Pokrok nezastavíš

Je to sice opravdu hloupé a já si to plnně uvědomuji,ale nemůžu si pomoct!!!!Zjistila jsem že stárnu??!!A jak jsem na to přišla?...

 Má Milunamilouaná nejmladší vyslovila svou první větu.Ano.Je geniální!:-) Plácla tatynka a následně zahlásila "tati má au".A toto spojení podstatného jména,slovesa a citoslovce je co?No věta!Uvedla mne v nadšení:-) i vzpomněla jsem si na první "větu"své Milunymilouané nejstarší,která ve věku 15ti měsíců při cestě autem a čekání na křižovatce zahlásila "jeď keténe".Vzpomněla jsem si i na první větu svého synovce,který při dotazu mé sestry co se tak šťourá v té polévce zahlásil "hledám maso.Kde je?"aaaaa....za boha si nedokážu vzpomenout na první větu svého jediného syna?Co jsem to za matku proboha???Alzheimer za rohem.Je to jasný.Jsem s tím smířená a pro povzbuzení malá retrospektiva Milunčiných tlapek:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat