pátek 14. listopadu 2014

Vražda na obzoruuuuuu

Mám doma Pubošku. Berana v roce Draka narozeného.Dští oheň a síru v podstatě nepřetržitě a já coby Rybka mám plné ruce práce s hašením svého Soptíka. Jistěže vím, že nejsem jediná na světě co zápasí s dítětem cloumaným hormony.Ale je to moje premiéra...

Nechci se dlouze rozepisovat o všech bezprávích,kterých se mi od ní dostává.Matky puberťáků jistě vědí a ty ostatní nebudeme děsit předem:-D Ale...dostaly jsme se společně do bodu,kdy nás čekají přijímací zkoušky na střední školu.Nechápu koho napadlo, nechat děti v nejhorší fázi života, kdy jsou ale úúúúplně jaloví(samozřejmě že ne VŠICHNI, znám i pár SCHOPNÝCH)a nezajímá je v podstatě NIC natož pak nějaká "poblbaná" škole a nedej bože PRÁCE???To je jejich myšlení vzdáleno tisíce světelných let.Moje Drahá např. nejvíc řeší Simpsonovy, dcera kamarádky zase umyté vlasy:-)Pro své mánie jsou schopny i velkých obětí ,jako je např.vstávat v půl čtvrté ráno, aby se stačily ty čerstvě umyté vlasy vyfoukat či sledovat oblíbený pořad i bez zvuku a klíčovou dírkou:-Dne tak nějaká škola!?
Moje holčička je Flákač.Přiznávám se bez mučení.Hloupá není,ale líííínááááá.A podle toho vypadají i známky.Ehm ehm.Selhala jsem.Nejsem faraonův dozorce.Jsem Máma.Není mojí přirozeností,ani touhou stát nad někým s bičem.Bohužel ani když musím:-( Už rok intenzivně dumám KAM S NÍ???Jaksi nejeví známky žádného obzvláštního nadání, zaměření či zájmu.Pokud tedy pominu ležení na gauči, cpaní se čímkoliv co se vejde do pusy a sledování TV .Ovšem za to jí asi jednou nikdo peníze nedá že?No takže co?Nejprve mne náš dědynek navedl na cestu Střední vojenské školy.Zní to strašidelně že?Ale ...pročetla jsem web, došla si za nimi na besedu a líbilo se mi to moc.Starají se hezky, děti nenutí stát se vojáky, po ukončení se sami rozhodnou, všechno zajištěno...jen ty přijímací zkoušky:-( moje Lenorka a vyšplhat na tyči za 4s???Uběhnout 1000m za 3,20???chachaaaa.
Následně se moje mysl zaměřila Grafiku.Dokonce i moje váhavá střelkyně se nadchla:-)Vyhledala jsem všechny školy v okolí a postupně je vytřídila na 4kousky.Dvě kde se dělají talentové zkoušky a dvě bez.Na ty s talentovkama se musí podávat přihlášky do konce listopadu.Moc času není!Ve středu nastal den D, nebo spíše tedy O.Den Otevřených dveří.Madame byla omluvena ze školní výuky a vyrazili jsme.Už u č.1 jsem si musela strčit ruce do kapes abych ji fyzicky nenapadla.Vylezli jsme z auta, Madame pohlédla na budovu, nasadila znechucený výraz a "sem chodit nebudu!Ta budova je hnusná".Uáááááááááááááááááááá!Celou prohlídku se držela v závěsu a výrazem obličeje dávala najevo,jaké pro nás ubohé smrtelníky musí být požehnání že se oooooBožská snížila vůbec k překročení prahu tohoto "ústavu".Nu nic.Slyšeli jsme co už jsme věděli,takže jsme se zase nalodili a vyrazili na další kousek.Naštěstí se v autě jakž takž vzpamatovala a její tvář se vrátila od napuchlého koblihu zpět k normálu.Takže ústav č.2.Budova sice nic moc,ale v parku.Nádherném!Slunce svítilo, listí hrálo všemi barvami podzimu...idylkaaaaaa. Uvnitř nás poslali do třídy s prezentací.Sám pan ředitel .Přivítal každého zvlášť, podal ruku, představil se...ano tak si představuji slušné vychování.A ta moje můůůůra????!!!Zmateně si strkala ruku za záda, pak nevěděla kam s očima...no jak kdyby byla debilní??!!Nebo právě seskočila z větve v pralese.Odolala jsem pokušení dalšího fyzického útoku na její osobu a upadla do hluboké deprese.JE TO MOJE VINA?Vždyť se už 14let snažím co můžu vštípit jí zásady slušného (vy)chování a je to k ničemu?Proč?Nu nic.Výklad zajímavý.Opravdu ve mně vzbudil nadšení,že bych na tu školu šla studovat sama.Super!Moje Drahá?Rozvalená v židli čučela z okna a kroutila našpulenou pusou ze strany na stranu.Uáááááááááááááááááááááá!Opět jsem přemohla nutkavou touhu jí jednu plácnout a jala jsem se vyplňovat Předběžnou přihlášku.Pod Grafickým oborem má škola ještě dva podobory.Ptám se tedy Drahouška,zda platí co jsme vymyslely dříve,či se nějak nerozmyslela?Nic.Tak zaškrtnu dohodnutou variantu a dítě propadá hysterii,že si chce vybrat školu sama.OK.Tak jakou?Tuhle. E???ale ten druhý obor.Vlastně ne. Neví.Jo. Ne ten co jsem zaškrtla je fakt lepší.Držte mněěěěěě!!!!!Podávám jí lejstro k podpisu se slovy "tady se podepiš" "a jak jako?"(uaaaaaaaaa)"no jak se podepisuješ?Nevíš co je to se podepsat?"Podepisuje se. TISKACÍM??!!Uáááááááááááááááá. Klid.Hlavně klid.Odevzdáme lejstro a jdeme se podívat na učebnu.Je nás moc.V učebně se učí.Všichni se tedy přesouvají dozadu,až na pár rodičů.kteří se opravdu nevejdou.Zůstanu stát u vchodu a postrkuji Drahou jen ať se jde podívat.Jsem tady, nikam nejdu, ale dovnitř už není místo.Postaví si hlavu,že beze mne se nehne.Poslední kapka!Otáčím se na podpatku a mažu ven.Dřív než ji zabijuuuuuuuuuu. Nebudu vám povídat jak se na mne mé děťátko roztomilé vrhlo a jak na mně štěkalo celou cestu až domů.O potocích slz které jsem způsobila, protože jsem nechtěla jít dovnitř učebny,ale zůstala na prahu, jaká strašlivá a hrozná matka jsem....asi jo.Přese všechno.Těší se.Svědomitě se začala připravovat ke zkouškám a když si večer položí hlavu na mé rameno...je to pořád moje rozkošné děťátko:-D
Jo a včera, když jsem šla škrábat brambory k obědu, jsem objevila toto.Znamení :-) Láska a pravda zvítězí...no však víme.Konec blábolů.

2 komentáře:

  1. Jsem se pobavila :-D Ale netěším se na to teda! Dva pubertální kousky, to asi nedám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.Já když jsem to psala,bavila jsem se taky,ale když jsem to "žila"tak zas až tak moc zábavné to nebylo to ti teda povím:-D Těš se!(i když...hošíčci mají tu pubertu "jemnější" někteří:-D) a neboj.Nebudeš v tom sama.I mně to čeká.2x.uaaaaaaaaaa!!!!!!asi prchnu do lesů:-N

      Vymazat