sobota 8. listopadu 2014

Nevídaný víkend

Krásný podzim od nás přejeme:-)
Pátek byl sice trošičku "hekťáček",ale i tak jsme si s Carli našli chvilinku pro sebe.
To bylo tak:



ve čtvrtek se mi stala nevídaná věc!Moje mami( a samozřejmě i babi mých Drahoušků) projevila přání strávit s nimi odpoledne.Píši věc nevídaná, protože na něco takového opravdu moc zvyklá nejsem a opravdu upřímně závidím všem,jejich "normální" matky,tchyně a babičky, které vnoučátka opečovávají pravidelně a bez řečí, ne tak moje máti:-) Nu nic o tom jindy.Prostě...Drahoušové ve čtvrtek poo odejiti na zábavné odpůldne k babi a já...JÁ měla prosím pěkně VOLNO! No jo..jenže jak s ním naložit že.Být na to připravena(a zpravena) trocha dopředu, vymyslím si plán hned několika činností,po kterých už dobu pláču,že nestíhám, nemůžu, neprovedu...bo s Milouškama na noze,za krkem a tak vůbec se prostě opravdu ani při nejlepší vůli spousta věcí dělat nedá,a nebo by to byl stres jak pes a na to se mám příliš ráda(a je vlastně taky:-))Takže co?Na výmalbu dětského pokojíčku času málo, na výuku a resty zase venku příliš hezky...jooo já vlastně zrovinka dnes musím do knihovny vrátit kupu čtiva!Super!Takže jsem ze sebe vyrobila člověka(rozuměj ne matku:-))

což v překladu znamená,že jsem si velice pečlivě namalovala obličej na ksicht,aby to vypadalo jako že vlastně ale vůůůbec namalovaná nejsem:-) slušivé tepláčky vyměnila za méně pohdlný modýlek,nazula PODPATKY(!)a vzala si KABELKU(ne přebalovací tašku:-D).Mimochodem rozdíl mezi těmito dvěmi je u mně v tom že Kabelka je malinká.Vejdou se mi do ní tak akorát telefon, klíče, peněženka, kdežto v Přebalovačce přebývá krom výše uvedeného i prostor pronáhradní plínky, přebalovací podložka, vlhčené ubrousky(OPRAVDU je to největší a nejlepší vynález všech dob hned po žárovce),náhradní oblečení, pitíčka, krabička se sůšama, nějaký ten bakugan a chrastítko a ještě zbyde prostor přidat cestou koblihy,chleba rohlíky, mlíko...no však matky vědí:-D
Nu prostě jsem se vypravila za Dámus Kabelčičkou, kupu čtiva popadla po pazour a vyrazila.Jak já si to užívala!Slunce svítilo, listí vonělo, šustilo a žlutilo se všude kam jsem koukla, lidi se usmívali, vevrky poskakovali po stromech a já zhluboka nasávajíc tu boží krásu mířila do mého nejoblíbenějšího institutu na světě s vidinou,že KONEČNĚ po X letech si v klidu a beze spěchu vyberu bez pobíhání mezi regály a hry na honěnou mezi klasiky, kdy za letu popadajíc potomka vyhmátnu náhodou co mi pod ruku přijde.
Jistě tušíte.Ano.Vybrala jsem si přesně a neomylně jeden jediný den,kdy je otevřeno jen do 12ti.Takže jak schlíplá slípka jsem se dovlekla s tou svou hromadou zase zpět.Zalezla si do brložku a ze svého hlubokého zklamání se vyléčila kávou(jako vždy) se svým DrahýmMilovaným(taky jako vždy).Aleee...v pátek mi bylo dopřáno.S Carlinkou jsme to zvládly opravdu skvěle.Usla berunka jak na povel a spala jak kdybych jí to zakázala celou dobu,kdy jsem vracela kupu, vybírala a přehrabovala a vymýšlela co bych...máte to někdo taky jako já?Jakmile ucítím v chřípí vůni knih a můj zrak spočine na nekonečné řadě regálů k prasknutí nacpaných knihami(je úúúúúplně jedno jakého zaměření,jsem schopna se radovat i z příručky o jednocení řepy na plzeňsku v čínštině), ocitám se v rauši.Moje nirvána se projevuje naprostou neschopností vzpomenout si,co že jsem to původně chtěla a pobíhám zmateně sem tam a snažím se vzpomenout si aspoň na autora,který se mi líbil,když už názvy titulů jsou hluboko v propadlišti dějin.A tak stále dokola se ometám kolem toho svého ověřeného rybníčku a kupodivu vždycky objevím něco, co jsem fakt ještě nečetla(a nebo zapoměla jak to dopadlo,takže je NUTNÉ přečíst si to znovu)a vždycky skončím minimálně se 4mi kousky o kterých už předem tuším že je za určenou dobu prostě nemůžu stihnout přečíst(opravdu doby kdy jsem dokázala přelouskat 800stran za 2dny jsou díky Milouškům nenávratně pryč)a stejně si nedám pokoj:-)Takže Knihovnu jsem zvládla.Carli se probudila naprosto přesně ve chvíli,kdy se kola kočárku dotkla spadaného listí na cestičce v parku,takže jsem ji mohla vypustit a užili jsme si príma dovádění v listí a na hřišti a vůbec.
Odpoledne klasické střídání stráží,kdy hlídá holčičku tacínek a hošíček s maminkou(jakože se mnou)vyrážejí na plavání.Plaveme spolu od Viláskova 6tého měsíce a plaveme společně s tetou Jančou a její o tři měsíce od Vilíka mladší Eliškou, Vilíkovou budoucí nevěstou a mou snaškou:-D jooo jen si klepejte na čelo jak chcete, domluvené sňatky jsou prostě nej:-D(přece nedám svého miláčkanejmilovanějšího do rukou nějaký CIZÍ muryně ne?:-D)no prostě Vil a El si užívají v bazénu a my s Jančou stíháme probrat u Lattéčka uplynulý týden,plány a sny...no VŠECHNO byť z rychlíku.:-)Takže další moje příjemnost.
Pak honem domů, večeři, Prostřeno...tentokrát supervýživné!Nějak se mi teď nechce o tom vypisovat(byli bychom tu ještě půl roku:-))a pak...Maminka má sraz ze školy!Další moje příjemnost.Těšila jsem se děsně a taky to stálo za to!Na to že jsem stihla vypít nějaké 4 cidery, cucala jsem je u smysluplné a vtipné konverzace mých spřízněných duší do půl čtvrté ráno???!! a cucala bych je i dýl, nebýt výhružek mého Drahéhomuže, kterému má zábava asi nepřidala tak skvělá jako mně a zahnal mně domů(ještěže tak:-D) Bych tam seděla možná ještě teď.Myslím že srazy by se měli konat častěji než jednou ročně.Jak má člověk stihnout si smysluplně promluvit s 25lidmi během pár hodinek hm? No a dnes...Další moje příjemnosti pokračovaly!Babi si pro velký úspěch vyžádala dva nejmladší, nejstarší Drahá odešla tančit a poskakovat kamsi s jakýmisi Maďary( nemyslete si že jsem nějak nezodpovědná a otrlá a nechám Miluš toulat se s Horkokrevňáky kdesi parky-jednalo se samozřejmě o veledůůůůůležitou a předem projednanou akci Folklorního festivalu,takže dohled zaručen:-D) a my s Drahýmužem jsme se vydali ruku v ruce na Burzu škol, koumat kterému výchovnému ústavu nejlépe tu naši Květinku napřesrok svěřit.Pár tipů tu máme,ale o tom jindy a jinde.A pak...procházka, obídek, kávička...MY DVA SAMI! Uaaaaaa!!!!Jupíííííí!!!! Miluju své děti opravdu nejvíc,ale takových chvílí, jsme v posledních letech opravdu moc neměli a jak to zrovna všechno hezky vyšlo....no není život líbeznej?
Dobrooooou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat