pondělí 29. června 2015

Léto?

Je to tadyyyy!!! Začaloooo!!! aneb, matko, flákárna skončila, prázdniny jsou tu.Nevím jak kdo, ale pro mne jsou Prázdniny synonymem galejí. Přiznávám se, že jsem OLM , nebo-li Opravdu Líná Matka.

Po mně opravdu nemůže nikdo chtít, abych dokázala, šít, plést, vařit, péct...a nevím co všechno ještě a k tomu nejlépe s úsměvem.Nenene.To já prosím ne. Když jsem potkala Muže, varovala jsem ho předem, že nevařím, nepeču, nežehlím a Odpočinek pro mne neznamená další šichtu na zahradě okopáváním BIOzeleninky.Kdepak.Já = Krasavice intelektuální, ošlehána větry kavárenských ventilátorů.Pravda.Krapet se to léty zvrtlo zdá se.Z Krasavice matka tří Holátek. Z "nevařím" máme dvě teplá jídla za den. Ale nepeču!(max bábovku, či takovou tu šlichtu ze smetany, ovoce a piškotů a ta je Nepečená :-D)Z "neperu" se nám to zvrtlo na 3pračky denně a bylo by i víc, kdyby to sušák pojmul.Ale UŽ nežehlím!No dobře žehlím,ale jen to nejnutnější( tedy to co pověsil Muž:-D)Zahrady jsem se zbavila a tak...má představa lenošení na gauči s dobrou knihou a skvělou kávou kdy sem tam zvednu od stránek zrak,abych se pokochala Drahoušky klidně a TIŠE si hrajícími...je prostě MIMO!...
Prosím pěkně matky ostatní JAK TO DĚLÁTE? CO přesně vymýšlíte? KAM s těma milouškama? Chvilku se to dá a je to dokonce super a zábava.Ale dva měsíce? Co vymyslet aby to bavilo všechny zůčastněné, věkově a pohlavně namíchané? Nu uvidíme.
Náš den No.1 začal vcelku jednoduše.Puboška si vyrazila na longboard s kámoškou. MaláDrahá ještě do školky( a dokonce ještě zítra!ano ano.Hodlám využít každé minuty:-D) a zůstal mi tudíž na krčku Drahýsyn. I udělali jsme se pro sebe zcela chlapavhodnou zábavu jsem si vynašli. Kadeřník, Mekáč, hřiště. Hm.Nic moc, tomu rozumím sebekriticky i já.Takže ůkol pro dny budoucí zní jasně.Uvidíme jak se s tím popereme.
Taky vám přijde to dítě vyloženě šťastný že jo? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat