sobota 15. listopadu 2014

Čekání na Ježucha

Jelikož jsem děvče zvídavé a plánování(včetně snění) je mou vrozenou přirozeností (čímž ovšem, přiznávám bez mučení, není zaručen konečný výsledek), dalším z mých letošních plánů je Adventní kalendář.
Plánuji jeho výrobu už...(počítám...) DLOOOOOUHOOOO shrnula bych.Ale letos...letos jsem našla tolika úúúúúúžasných a dle mého názoru nenáročných na výrobu, že to jistě zmáknu i já, která mám od oka k ruce přerušené vedení :-)
Tady jsou:(opět můj Zdrojvšehomíra- pinterest

Tady ten je prostě dokonalý.No řekněte jestli nevypadá nádherně?Balíčky v bílém a červeném papíru dokáže zabalit každý mamlas a nastrkat to do lavoru...no brnkačka!Jen teda realisticky uznávám, že pro naši domáctnost je toto v tuto chvíli nevhodné.Jednak nemám doma jedinou volnou židli a jednak balíčky takto volně přístupné...dávám jim 5sekund do výbuchu :-D





Hmmmm,toto je myslím můj favorit.Opět výroba hodna mamlase mého formátu a hlavně...můžu to zavěsit dostatečně vysoko!


Krásné že?Ovšem výroba už taková úplná brnkačka nebude to bod A) a bod B) je to na kartičky s různými vánočními nápisky...no tím bych Miloušky opravdu neoslnila zdá se mi (zvlášť když dva ze tří neumějí ještě ani číst, potažmo jeden z nich dokonce ani pořádně mluvit:-D


A zase.Jednoduchá výroba-efekt super!

Tenhle je dokonalý!Schovám si tenhle nápad na příští rok.Jsem si totiž sebekriticky jista,že shánět TEĎ tabuli, či ji nedejbože vyrábět, nebudu jistě schopna.Takže vydrž tabulko!Napřesrok jsi naše!

Krapítek mám dilema.Ramínko, či větévka?Balíčky, či pytlíčky? Nu uvidíme uvidíme, co z toho vzejde.Dávám si svatosvaté předsevzetí,že náš Zázrak (co jiného by to mohlo jako být, když to budu vyrábět já že ano?:-D) Předvedu v reálu první adventní den, tj. 1.12.2014



Žádné komentáře:

Okomentovat