středa 19. listopadu 2014

Bordel v bytě - šťastné dítě

Nu. Mohla bych se to dlouze rozepisovat o pojetí "bordelu".Známe to všechny.Zajdeme ke kamarádce na ohlášenou návštěvu a vítá nás ve dveřích se slovy "moc se tu prosím nerozhlížej!Je tu děsnej bordel" a pak překročíte práh do nablýskané, voňavé a vydekorované domácnosti. Ne tak u nás. Poslední dobou chytám z naší domácnosti deprese obřích rozměrů a zcela vážně uvažuji o tom, že pořídit si domů JAKÉKOLIV dítě, nehledě na jejich počet, nedej bože ZVÍŘE chlupy obdařené(ano počítám v to i Milovaného) byl FAKT hloupý nápad!


















.Můj život mne aktuálně proměnil v Sysifa kříženého s Popelkou. KAŽDÝ den dřu jak soumar. Začnu na jednom konci a než se dostanu k druhému, mohu začít nanovo.Nepomáhají(a to vůbec prosím) dokonce ani projekty s tak nadějnými názvy jako např. Šťastně uklizeno odkaz zde.Chvílemi mne napadají různá řešení, od uzavření dětí a psa svázaných dohromady prádelní šňůrou a zavřených do komory až po jejich přivázání ke kandelábru v parku.Posuďte sami z obrázku výše.
a) je stav ,který moji tři drahouškové dokázali "vyrobit ve svém doupátku během cca 30ti minut
b) to samé doupátko po zásahu místní Mary(jakože MNĚ) za zhruba stejný časový limit....
Takže dobrý vlastně.Komora je stejně plná krámů a v parku je zima.Nechám si je:-)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastně jsem dle plánu uklízela asi 2 měsíce, pak jsem zjistila, že jsem sice vzorná dle plánu, ale jaksi nestíhám nic navíc. Takže jsem tu měla nějak větší bordel než předtím. A teď nějak nestíhám vůbec nic. A nechápu, kde se furt bere ten prach a bordel. O posekané trávě ani nemluvím. Šťastně uklizeno... Pche!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ:-D Šťastně uklizeno...jsem dávno opustila.U nás prostě 20min-půl hodinka nestačí!!!Viz výše:-D a to je JEN pokojíček.Co zbytek že?Ale od chvíle, kdy chodí i nejmenší z domu pozoruji změnu.Nestihnou toho vyrobit zas tak moc a já mám té práce krapet míň:-D dokonce se dokážu pokochat svým dílem.Dřív než jsem to stihla bylo to vždy bleskurychle ve stavu, ve kterém to bylo, než jsem se na to vrhla:-D Prostě každý potřebuje svůj systém a někdy chvilku trvá:-D Prach a bordel je živý organizmus má drahá.Jinak si jeho množení nedokážu nijak vysvětlit.ZÁZRAK prostě:-D

      Vymazat